Om hon slöt ögonen en stund

Tänkte bara slänga ut ett litet pytte inlägg för jag ska lägga mig snart.
Idag har jag varit i den stora byn Fridhem, byn Gud glömde, byn där det inte finns någon civilisation alls. Men den är ganska gullig på sitt sätt, trots allt.
Har inte varit i skolan en enda dag denna veckan.. kommer bli mycket att göra känner jag..
Jag har en så sjukt ful ovana alltså, eller ja, jag har väl massor men detta är iallafall en av dem! Jag biter på naglarna. Jag fattar inte varför jag gör det! Det är fult, äckligt och ohygieniskt. Vidrigt! Och jag försöker med allt. Akrylnaglar fungerade typ i en vecka. Stopp- och- väx förstör allt man rör vid. Det enda som faktiskt fungerar är nagellack. Jag biter bort det istället för själva nageln. Men jag menar, hur snyggt blir det när man bitit bort fläckvis på varje nagel !? Näh. FulFul ovana!
Tittade på 2012 förut. Inte för att jag tror att världen kommer att gå under nästa år men den lär ju göra det någon gång. Fatta hemsk den dagen skulle vara! Tänk om allt bara rasar ihop. Uschanimej!
Ne nu orkar jag inte titta längre och jag kan inte andas, måste ha min nässpray. Min andra superdåliga ovana.
Detta lilla pytte inlägget blev inte så jättelitet ju. Men men!
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0