Nu får det räcka !

Nu har jag varit hemma från skolan i tre veckor. Jag börjar bli riktigt iriiterad! Värre blir det också. Hm. Bihålsinflammation är påväg. Tur att det finns Alvedon och Sinooova ! Marcus var också hemma idag, han hade ont i huvudet.. Vi kollade på WallE, sååå söt film alltså!!

Headern har jag inte lyckats ladda upp heller, jag är lite kass.
Har hittat den perfekta klänningen till studenten idag också, skall nog besrälla den imorgon! Hoppas bara att den passar och att den är lika vit som den är på bilden och att den inte är genomskinlig. Det skulle vara lite jobbigt!
Har idag även lämnat in en av alla mina uppgifter som jag har, Go Elin!
Fick även min Reumatikertidning idag, där står det att det kommer en ny medicin som bara inriktar sig på SLE. Trevligt. Kommer inte riktigt ihåg vad det stod exakt vad den gjorde, men den skulle lindra och minska skoven iallafall. Låter väldigt bra !
En liten grej som är helt ointressant men ganska kul är att vi gjorde potatismos igår. Med både vanliga potatisar och med Blå Kongopotatisar (som är blå). Det resuterade i att potatismoset såg ut som ... ja ... jag vet inte vad. BlåLilaGrått. Jätte skumt.
Det känns härligt med vår, eller det ser härligt ut iallafall, har inte varit ute på ett bra tag nu men det ser skönt ut ! Börjar bli hög tid att plocka fram alla solskyddsfaktorer nu!
Nu ska jag och min förkyldning ta och lägga oss, känner att vi behöver detta om vi ska kunna slippa varandra snart. Sov gott !!

La la la la la la

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0