In your name I find meaning

Jag blir så .. hm. Här har man legat sjuk i .. ja jag vet faktiskt inte hur länge, men mer än två veckor och precis när man tror att det ska bli bra och man börjar käka en jädrans massa piller så blir man sjuk igen! Denna gång med hosta, feber och värk i kroppen.
Tur att Spotify och te finns säger jag bara!
Har hostat så mycket att det börjar smaka blod, gott.
Ack & Ve..!
Nu ska jag skriva klart ett skolarbete som jag inte har så mycket kvar att skriva på och sen ska jag skriva mitt projektarbete. Hoppas på att bli klar med det dem närmaste veckorna. Vore gött!
Sen undrar jag en sak. Vad sjutton gör 3 på deras kundtjänst egentligen?! Ringde dit i lördags för att mitt internet på mobilen inte funkar, dom skulle skicka nått, som aldrig kom. Så ringde jag idag igen , och det funkar fortfarande inte !! Jag blir irriterad!!
Nu har jag äver gjort en ny header till min blogg, blev faktiskt ganska nöjd! Nu är det bara det hur man laddar upp den.. jaja , det får bli ett annat projekt, en annan dag!
Nu har även Marcus kommit! Mys ♥
En oerhört fin och seriös bild på oss!
Please tell me why do birds
Sing when you're near me?
Sing when you're close to me?
They say that I'm a fool
For loving you deeply
Loving you secretly

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0