En kropp är något som tar slut i skorna. - Allan 5 år

Idag har jag varit på begravning för min gammelfarmor. Det var fint. Sorgligt, men fint.

Håller på att redigera lite bilder samtidigt som jag skriver en uppgift om reumatism och projektarbete. Det är ju rätt king ändå att göra allt på samma gång !
Igår satt jag och sökte lite sommarjobb, hoppas verkligen att jag får det jag sökte! Sökte ett som personlig assistent i Lidköping, lite variation är ju inte fel. Vill göra nått annat i sommar, annars tror jag att jag kan få komma tillbaka dit jag var i somras!
En liten nyhet är att mitt hår är lila! Hah.. Jag vet inte. Wild and Crazy!
Imorgon är det party!
Ne nu ska jag nog fortsätta med mina uppgifter.. Fattar inte ens vad jag skriver. Hoppas lärarna tycker om ordbajs.
Har suttit och läst saker som är sagt av barn idag också. Min rubrik var den sötaste jag hittade! Snutteplutt!
Ne nu får jag faktiskt fortsätta här !!
Puss, E !

Tell Me Lies
Tell Me Sweet Little Lies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0