Med ena foten utanför

Nu sitter jag och pluggar Chock som jag ska ha prov på imorgon. Jag fattar verkligen ingenting.. jaja , jag har ju hela kvällen på mig !
Ska snart även gå och hämta Hanna på skolan och sen får jag väl återgå till pluggandet! Denna veckan känns det som att det är hur mycket som helst i skolan. Har prov imorgon på Chock, prov på torsdag i Operation, sen måste jag verkligen skriva mer på mitt projektarbete och läsa ut en bok i Svenska , har dessutom en uppgift om Reumatism som är flera veckor försenad..  Härligt !
Fick åka hem från skolan idag, förkyld och ont i magen. Inte bra.
Nästa vecka är det Sälen som gäller!! Åker på Lördag och kommer hem nästa Fredag, ska bli härligt!
Ne nu får jag nog fortsätta med detta så jag kan bli klar någon gång !
Juste ! Jag vill ha vår.
Ha det så bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0