He told me he was sorry and everything has changed

Idag har det varit en helt vanlig tisdag..
Jag gjorde klart stilleben på fotot! Duktig är jag!
Sen gick jag, Moa, Maja och Evelina iväg till Gina där jag köpte:
Två tunikor och en Shal!
Efetr de gick vi och tog en mjukglass på torget!
Sen gick vi till Åhléns, där köpte jag en keps (jag är tvungen att han en) Och as snygga solglasögon!
NÖJD!

Har även övningskört till pappa, det gick
faktiskt väldigt bra !
Ska upp göör tidigt imorgon så jag ska skutta in i duschen nu och sen gå och lägga mig tidigt.

Dom lediga dagarna tillbringas i Grebbestad, Mys!
Ha det bra !
Puss ♥


Hur kan något som känns så bra vara så fel.
Faan..
Varför ska det alltid vara såhär..
Måste det bli såhär..
Kommer det sluta såhär..
Det finns ingen som du, ingen som du..

If Just A Song Could Get Me You






Jag, Maja och Moa i studion!

Kommentarer
Postat av: Maja

MYSIPYS!

2010-05-11 @ 22:03:43
URL: http://majarask.devote.se
Postat av: fannyisaksson

Fina ni är gumman :* <3

2010-05-12 @ 16:32:07
URL: http://fannyisaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0