So close, but so far away!

Nu har jag tagit fram allt jag ska ha med mig till Polen. Väntar på att Irma ska komma med sina saker så man kan packa ner allt. Hoppas bara att allt går ner bara, men det gör det säkert, jag och Irma får väl ta till våra kvinliga skills och hoppa på väskan om det inte skulle fungera.. Haha!
Bussen går ca. halv 9 imorgon till Oslo, sedan går flyget till Polen nån gång på eftermiddagen! Detta kommer bli så bra !!
Ha det bra här hemma i Sverige !
Lev väl!


Förstår inte varför det ska vara så komplicerat..
Varför kan det aldrig få fungera?
Det är så dumt..
Du är underbar! ♥


Fyll mig med luft igen
Gör mig synlig!

& färglös som en tår
blir jag utan
dina andetag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0