Keep your head up high

Ikväll så har jag varit med mamma på plastparty, dock var jag inte så intresserad av burkar och sånt , men det var ändå kul.
Imorgon blir det kaj med Irma , awesome !
Sen ska jag till pappa, det blir också väldigt bra känner jag !
Lördag blir det party, NajsNajs!
Min sommar kommer jag dela med Håkan Hellström. Jag blir helt galet glad ända ner från tårna när jag lyssnar på honom! Awesome.

Nu ska jag iallfall skutta till min säng och sova. Det behövs.
Det känns som att någon har fyllt mitt huvud med något luddigt. Mööh..


Jag vaknade en morgon, från en dröm jag hade
jag drömde att jag kunde sjunga, men det kan jag inte
Ibland är en lögn det finaste man har..



Everything's different to me
Tomorrow belongs to me
Tomorrow belongs,
tomorrow belongs to me...
To me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0