Is it life on Mars ?

Glad. Glad. Glad !!
Jag är så väldigt glad nu för tiden !
Vet inte varför , men det är awesome !

Vi hade orientering idag på idrotten , jag och Linda sprang .. eller, gick snarare. Men jag tror vi hitta 11 eller 12 kontroller. Vi var ju bara lite för bra alltså!
Har även hittat en klänning idag som jag nog kan ha på både skolavslutningen och studenten. Hoppas bara den pasar.
Min eftermiddag har jag ägnat åt att skriva ett skolarbete om prostatacancer och pratat med trevliga människor. Sweet.
Imorgon ska jag, Maja och Moa sjunga SingSatar om vi får tag i nått playstation!
På söndag ska jag vara i sjuktältet på klassfotbollen och plåstra om barn.
Måndag är det karnevalen, har inte fixat alla grejer än.. bra Elin!
Jaja , ha en bra kväll , morgondag och helg !
Puss ! ♥

Sailors fighting in the dance hall
Oh man! Look at those cavemen go
It's the freakiest show!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0