Fall in love with an Alien!

Igår var en helt galet bra dag!
Vi gjorde nästan ingetnting i skolan igår, det är sånt som kallas chill!
Efter skolan köpte jag en klänning, som iallfall jag tyckte var fin. Efter de gick jag och Moa till optikern för hon skulle göra nått till körkortstillståndet (öningskörningsgrej). Seeen kom hennes bror med ett playstation och sedan bar det iväg till Maja för att sjunga Singstar ! Efter en stund kom lilla Erik. Vi sjöng, åt god mat och kladdkaka. Sen åkte vi runt och runt i lilla Lidköping, lyssnade på bra musik och dansade lite smått i bilen! Kulkul!
Sen åkte vi iväg till kaj! :)
Awesome dag förövrigt!

Nu ska jag säda..
Sen ska jag skutta in i duschen, göra mig iordning för att sedan åka till Grästorp med härligt folk!
Ha en bra dag !
Puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0