You were the star in my life, asshole

Blir hemma imorgon.
Orkar verkligen inte.
En dag i skolan och jag är helt slut.
Suck..

Gjorde iallafall klart en inlämning om kommunikation idag och började på en annan.
Jag är ju bara för duktig ibland alltså. Helt sinnes.
Ska göra klart resten imorgon , hade jag tänkt..

Jag vill ha våfflor.
Ge mig vofflor
Gör vofflor åt miig!

Varför klagar du hos mig när du nu har det så bra ?
I don't get it..
Vad vill du mig, egentligen?
Jag bli osäker. Ledsen.
Stryk ska du ha.


Du är som ett gammalt skämt.
-Du tappa nåt!
-Vaddå?
-Farten.
När du kom tillbaks igen.
Med käppar och grus,
i hjul och maskiner.



Imorgon ska jag ut.
Jag ska ut med min ipod.
Vi ska ha en dejt och lyssna på Kent.
Awesome!


Make me live , make me fly, make me smile again!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0