Where do you go when you're lonely ?

 Faan !
Min Voddler funkar inte ! Åh .. Och jag fattar inte hur man ska göra heller för den delen så hela skiten bara sket sig . Jaha , det är väl bara att avinstallera skiten då. Väntade ju skitlänge på att få det och så bara det äcklar sig nu när jag har det.
Om det är någon som fattar hur man gör kan dom ju säga till..
Blir så arg.

Jaja , har varit hemma idag , vaknade av att alarmet på mobilen ringde och märkte att huvudet typ sprängdes och börja dagen med gympa kändes inte som den bästa förutsättningen för att klara av dagen. Så jag somande om igen , när jag sen vaknade igen upptäckte jag att  jag hade sovit i 14 timmar. Haha och är fortfarande lika trött.
Värdelöst , jag kommer sova bort hela livet känns det som.
Jag vill inte vara tråkig..



Jag kan inte rå för att jag saknar dig, okej?
Tro mig , det är inget jag vill eller är stolt över..
Jag vill bara att allt ska försvinna ..
Eller att allt ska komma tillbaka ..
Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0