Vilken färg har själen älskling.. ?

Okej , hm
Vet inte vad det är med mig.
Förstår inte..
Jag är typ ledsen hela tiden..
Jag är trött och känner att jag bara kan sova bort allt.
Det är massor i skolan och jag bara .. orkar inte.
Musklerna värker.
Huvudet sprängs.
Död åt Sle:n för faan!

Det finns saker man inte förstår
Det finns saker man aldrig kommer att få svar på
Det är okej
Men måste allt vara så jävla, svårt och ..
Komplicerat.
It hurts a bit to
Snurra min jord igen!
Varför kan det inte bli en förändring
Varför måste det alltid vara och sluta såhär.
Jag känner mig ganska så inte levande.
Jag är inte riktigt med.


Iskallt & menlöst
Plasten gör dig vacker är Du glad?
En livslögn att dö för
Det är läggdags
För skämten
Det är allvar
i år…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0