Watching all of history repeat itself


Har ändrat mig till Maskeraden på onsdag !
Eller jag har inte uteslutit de jag tänkte från början , men det är ju bra att ha alternativ!

Sitter nu här, fryser en gnutta, äter på en kluppa och blickar ut över mitt sjukt ostädade rum som är fyllt med kläder, väskor, påsar och skolböcker. Kanske ska göra något åt denna röra imorgon! Kanske.
Tappade klubban i håret. Fail.

Imorgon ska jag till stan på dagen för att inhandla lite saker till maskeraden, sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Vill göra nått! Med någon! Vi får väl se vad som händer !

JAG VILL HA HJÄLP MED ATT FIXA MIN BLOGG! JAG KAN INTE, NEED HELP !


Nu blir det tv.



I watch the sun go down like everyone of us
I'm hoping that the dawn will bring a sign
A better place for those
Who will come after us ...
This time

I'm just a dreamer
I dream my life away
I'm just a dreamer
Who dreams of better days




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0