In my soul, there’s a world for you, baby.


Här sitter jag och tänkter, grubblar, undrar, funderar och känner mig en gnutta värdelös.
Varför ska allt vara så jädrans .. svårt, komplicerat och konstigt ?
Jaja , det är väl som det ska vara, antar jag.
Värdelöst.

Haha , Jag , Maja och Sandra hade skitkul på Svenskan idag. HAHA !


My promises have been broken before.
I’m not saying I’ll do it once more.
I’m confused about the way you expose my lies.
I’m accused of living to close a lie.
If I fail, if I’m wrong.
I mean, no harm.
Look in my eyes, are you surprised.
You can se tears, don’t be afraid.
These are only tears of joy.
In my place in my world, love is not negotiable.
What’s not yours, you can’t take.
Love is not negotiable.



och du har inget val
Du är en av tusentals
En av dom som blivit kvar
och vi ser ner på dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0