goodbye is a second chance.


Okej , nu  är det 13 dagar kvar.
Åh! Jag vill verkligen åka !! Faan.
Detta bara.. suger !!

Har helt plötsligt skit mycket i skolan nu! Typ 7 grejer som ska vara klara denna fuckin' veckan.
Migrän till tusen. Just nu vill jag fan bara lägga mig ner och sova resten av mitt liv.

På tal om inget.
Jag hatar att vara kär.
Jag hatar det verkiligen!
Man blir ändå bara ledsen, sviken och allt man får är lögner.
Kärlek kan bara.. dra åt helvete lite granna.

Jag vet att jag sa att jag vill förlåta
Men jag tror inte jag kan.
Du gör mig fortfarande förvirrad, och ja . Jag tror, hoppas och all sån där skit fortfarande.
Jag vet att det är jag som är dum i huvudet. Men så är det iallafall.
Jag menar, varför skulle du mena nått annat liksom..
Äh.
Skit samma , det spelar ändå ingen roll.
Vem fan blev inte förvirrad då ..
Du fattar inte, det kommer du aldrig att göra.
Inte jag heller.
Men, vem fan bryr sig.
Jag menade iallafall allt jag sa.
Lev väl .


When you gonna make up your mind
You've said that things is changed, my dear.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0