Tiden vet att den vinner till sist..

Jaha, då har man varit på kss idag.
Det var ju jätte uppiggande.
Dom ska göra en utedning på min trötthet och huvudvärk.
Dom tog 7 rör blod som dom har skickat till Göteborg, om dom proverna inte visar något så ska dom ta ett LP (prov på ryggmärgsvätskan) på mig. Buhuu..
Hoppas bara jag inte har skiten nån mer stans som typ njurarna eller nån annan stans.

Nu ska jag göra lite plugg , Samhäll och Omvårdnad.
Jag är mer taggad på att se en film eller liknande! Men icke.. -.-
Det får bli bra musik och samhällsboken och en stor kopp te istället!

Musik man ska lyssna på innan man dör:

- Coffie and Cigaretts - Michelle Featherstone
- Carolina Wallin Pésez, alla hennes låtar!
- Kent, såklart.
- In the Airoplane over the sea - Neutral Milk Hotel
- Ochrasy - Mando Diao
- Creep - Radiohead
- Heavy Cross - Gossip
- Cancer - My Chemical Romance
- The Anthem - NG3
- Changes - Ozzy Osbourne
- Free Fallin' - John Mayer
- Zzyxz Rd. - Stone Sour
- Allt gör mindre ont sen - Markus Krunegård
- I Hate Everything about you - Three Days Grace
- Everybody Hurts - R.E.M
- Losing my Religion - R.E.M
- Winter - Tori Amo
- My Immortal - Evanescence

SÅ! Nöjd ! :D

Ska till pappa på fredag och vara hundvakt, Tess ska hundvakta med mig :) TrevligtTrevligt !


Du är perfekt.
Hoppas du kan läsa mina tankar.

The sharing of secrets we thought no one else knew,
That's what I miss about you.
You made me feel we had a future, that could be and would be..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0