Snurra min jord igen..


Jag har tråkigt. Suttit och grejat i photoshop i 3 timmar nu. Något enformligt kan jag ju be att få tala om! Blev iallafall klar med en Panoramabild. Gött de. En sak mindre att göra.
Idag har jag utvecklingssamtal.. Hm .. undra hur mycket närvaro jag har egentligen , varit sjuk ganska mycket nu det senaste. jaja , det är ju giltig frånvaro iallafall.
Kss imorgon , ska väl ta prover som vanligt och sen ska jag få reda på om jag måste ta ett ryggmärgsprov! Inte kul!!! Vill inte , vill inte , vill inte !!´Jag menar , hur kul kan det vara med en fet nål rakt i ryggraden eller ?!? Buhuu...
Tror jag börjar bli sjuk också , kan typ inte svälja normalt.
Nu ska jag knalla bort till Op för en liten medicinlektion. Sedan vankas det håltimma i ett ex antal timmar. Weeei!

Lev väl!


Förstår inte , men då är ju allt som vanligt!
vad var meningen med det ?
Varför behövde jag veta det.?
Äh! Jag har tröttnat.


För mig var det minnen för livet, men du tog allting för givet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0