Livet förändras vart jag än går


Idag är det lördag och jag vet inte vad jag ska hitta på.
Jag vill göra något kul! Vet dock bara inte vad ! :)
Idag mår jag faktiskt ganska bra, det enda som är något att klaga på är att jag har något i mitt öga !
Det skaver. Jag behöver en dusch nu. Så det är vad jag ska göra nu!

Upptäckte att det är helt okej väder ute och jag är väldigt fotosugen.
Men för det behöver man en kamera.
Men den ligger fint på mitt skrivbord, som inte är här.
Ack och Ve!

Tamara, min läkare skulle ringa igår, men det gjorde hon icke!
Om dom säger att dom ska ringa på fredagen så tycker jag att dom ska ringa då så man slipper oroa ihjäl sig!
Onödigt vetande :
Jag har fått en ny dosett! Måste man ha skiten får man väl parta till tillvaron och byta lite ibland ! Weei!

Ne, nu ska jag ta tag i mitt liv och ta ut de jag har i ögat!

Jag vill Ha
En kram.


Jag har inga starka armar att bära dig på
jag är inte mycket, inte mycket att titta på
men du kommer aldrig att behöva ljuga igen och
du kommer aldrig behöva se mig ligga död på vägen..
Så många broar jag bränt,
ingen tog mig riktigt över, nej
men jag går inte isär
när jag går med dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0