Jag vill bo i en svamp, annars får jag kramp !


ShuppShupp !

Jag är trött!
Var det en nyhet ? Nope !
Ska till kss på onsdag. Ska tydligen träffa 3 läkare. Mysko.

Dagens eftermiddag/kväll tillbringas med Matilda och Victor ! Mycket trevligt! Hörde minsann att vi skulle göra kladdkaka. Haha , gott ! :D Sedan är det melodifestivalen !


Vad vet du om mig ?!
Inte ett skit.
Om jag verkligen tänker till så ångrar jag verkligen att jag träffade dig.
Jävla Iphone.
I Hate Everything About You
It’s like one of those bad dreams
When you can’t wake up
I Hope You Enjoyed It !




Only when I stop to think about you
I know
Only when you stop to think about me
Do you know

I hate everything about you
Why do I love you
You hate everything about me

I hate
You hate
I hate

Kommentarer
Postat av: fannyisaksson'

Det skulle jag med ha åkt på men han glömde boka mej :/ så jag ska dit i maj när dom har de nästa gång ist :S :P <3

2010-03-14 @ 17:58:53
URL: http://fannyisaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0