Nu är jag redo för att livet ska börja. Ge mig sommar, ge mig allt. Det är på topp!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det känns inte som jag orkar blogga mer. Vet inte riktigt om jag ska lägga ner denna skiten eller inte.  Aja , vi får se !

Vill ha lite nytt blod i mina Spotifylistor.

Jag är väldigt glad just nu! :D
Dock väldigt trött, får lägga mig tidigt idag :)

Nu ska jag nog sätta upp alla mina bilder på väggen som jag skrev ut för en vecka sen! Nedrans najs må jag säga ! Blev typ 20 stycken eller nått på A3 papper. Kanske ska skriva ut lite mer imorgon tror jag om det finns tid för det vill säga. Måste dölja mina fängelse/silikon - grå väggar med någonting.

Min mobil har även pajjat, ska försöka lämna in den nån dag tänkte jag. Nu har jag pappas konstiga mobil som jag inte fattar ett skvatt av! Men men , det är ju bättre än inget :)

Lördag kvällen var underbar ! ♥

Kl. 9 ska jag kolla på Anna Tavis med mamma och även ta en kopp te.
Ha det underbart!
Puss !


Said, if you want to call me baby
- Just go ahead, now
An' if you'd like to tell me maybe
- Just go ahead, now
If you wanna buy me flowers
- Just go ahead, now

And if you'd like to talk for hours
- Just go ahead, now




Bara en galen bild! Ser ut som att jag ska äta upp nån !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0