And this is how it feels.

Hejsan Hoppsan Lillebror !

Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade vid 1 eller nått. Duscha, handla och bara tog det lugnt.
Sen kom Gabbi hit då åt vi Glass med vattenmelon, annanas och jordgubbar och så grädde på det. Det var helt sinnessjukt gott !

Imorgon ska jag jobba. Lite nervös men det ger sig nog när jag väl kommer igång. Ska vara på en demensavdelning imorgon. Aja , jag är ju inte ensam iallfall :)

Nu ikväll har jag och Therese varit ute och fotat, tänkte att jag kunde lägag upp några här, men jag har inte lagt in dom på datorn än så det får bli en annan dag kanske.

I helgen blir det antingen Timo eller Liseberg!

Nu ska jag ta med lilla Uffe, som fyllde ett år igår upp och sova ! Han ligger nu på golvet under mig och pruttar och fiser, det luktar .. sjukt !

Ha en bra morgondag !
Puss / E


As we go on
We remember
All the times we
Had together
And as our lives change
Come Whatever
We will still be
Friends Forever
_______________________


But it ended so soon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0