Take me to the magic of the moment on a glory night

God kväll!

Jag har nu sommarlov vilket känns väldigt gött !!
Idag så har jag varit med Erik och Irma en sväng, sedan fotat min kära kusin och kompis som skulle på bal. Hoppas det blir något bra kort av dom jag tog iallafall.
Efter detta sprag jag runt som en liten paparazzi och fota Erica med alla hennes kompisar i regnet.
Jag blev gör blöt.
Efter detta gick några tjejer i klassen + Marcus och åt. Det var mycket trevligt!
Imorgon ska jag till Adam! Kulkul!

Ha det bra!
Puss / E


Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now
So here I stand and then again I say
I'm hopin' we can make some wishes outta airplanes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0