Tell me , Do you dream at nights ?

Hejsan!

Idag skulle jag egentligen börjat halv 8 och slutat 4, men jag fick gå hem halv 12 för att hon som skulle jobba ilväll blev sjuk och dom fick inte tag i någon annan så jag fick hoppa in. Så nu börjar jag 4 och slutar halv 9. Det blev en delad tur med andra ord. Pengar , pengar, pengar..

Jag och min kusin Malin har kollat på The Human Centipede. Har sett den två gånger nu , och jag lovade mig själv första gången att jag aldrig skulle se den igen men men .. Nu har jag iallfall bestämt mig. ALDRIG MER! Den är så sjukt vidrig! Se den aldrig.. usch! Den är bara sjuk och vidrig.

Rådjursviken i helgen , !

Nu ska jag läsa Ellos katalogen som precis kom!
Ha en bra dag!
Puss, E



One step at a time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0