Not so bad. It's not so bad!

Idag har jag varit i Göteborg med Therese, vi hälsade på Amanda! Det var kul , jag har saknat henne.
Vi åkte massa spårvagn, åt alla håll och kanter. Hem till henne , till ett annat ställe , till typ Liseberg och tillbaka. Sen gick vi på bio, Sex And The City 2. Den var bra , trots att jag inte har sett ettan än. Får ta och göra det tror jag.
Sen åt vi mat, donken.
Det var en som beställde efter oss i kön. Hon beställde 11 BigMac Meny, Sen skulle hon ha plusmeny helt plötsligt. Nästan 800 spänn för bara hamburgare !! Jösses ? Haha , hon som satt i kassan blev helt ställd när hon beställde. Kul Dag!

Imorgon ska jag jobba , 7-1. Gött. På eftermiddagen ska jag inte göra ett skit har jag bestämt mig för ! Bara ligga i soffan och kolla på film. Peppa mig för helgen. Jobb, jobb och jobb..
Fredag - Jobbar jag kväll
Lördag - Jobbar jag också kväll
Söndag - Jobbar jag dag
Kulig midsommar.
Aja , pengar är kul!

Moa och Maja ? Vart är ni !? Saknar er ... ! ♥

Nu ska jag lägga mig så jag orkar upp imorgon!
Ha det så jättebra !
Puss, E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0