It is what it is

JAG HAR ÄNTLIGEN PHOTOSHOP !!!!!

Nu har jag gjort en alldeles egen header ! Duktiga jag!
Dock kan jag inte ladda upp den , får be nån människa som är duktig på sånt att hjälpa mig en liten gnutta.

Har jobbat nu i två dagar, det gick väl sådär.. Det var så länge sen jag var där så jag kommer knappt ihåg hur allt går till. Hm, aa jag har iallafall fått en extra dag att lära min på så jag blir säker på det.

Jag har även gått och blivit sjuk, inte kul!
Hade planerat att åka till sommarland imorgon med trevliga flickor. Men istället blir det pyamas hela dagen, film, ligga i sängen och dricka massor med te. Kul.
Ska väl kanske försöka ta mig en liten fotosväng också. Sen blir det väl att gotta mig i Photoshop. Höhö.

Nu ska jag iallfall sova, så jag kan bli frisk!
Ha det underbart !
Puss / E


Go Ahead Now!
Just Bring It On Dear.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0