I shuld have known, I'm not a princess, this ain't a fairytale.

Heejsan !!

Känner mig väldans glad idag!
Blev klar med den sista uppgiften för detta året, så jävla najs! Nu blir det sommarlov!
Igår var jag på möte för sommarjobbet. Fick veta att jag ska jobba 16 dagar totalt. Kul!.. Aja , det kanske kunde bli mer, hoppas på detta iallfall!
Imorgon ska jag vara med Erik efter skolan, sen ska vi dra till kaj ! Mycket trevligt!
Vädret är ju helt underbart! Hoppas bara det håller i sig !

Känner att jag har ett litet behov av Photoshop!
Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon!
Puss!


Ta mig till kärlek ta mig till dans
Ge mig nåt som tar mig någonstans
För jag vill veta om kärlek finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0