Jag har inga ord för att vi andas, tänker, känner samma sak

Nu har jag sett på 4 avsnitt av Pappas Flicka , en serie jag såg på när jag var liten. Jätte bra!
Idag har jag varit i stan med min kusin Malin! Det var jättemysigt!
Jag köpte:
- 2 tunikor , Gina
- 9 örhägen i massa olika färger och storlekar , Gica
- 2 byxor/leggins , Gina
- Halsband , Guldfynd
- Massa mer örhängen , H&M

Sen hittade jag ett jättefint linne på Vero Moda som satt jättebra, men jag tänkte " Äh , vi går och äter först" så gjorde vi det och sen när vi kom tillbaka var det nån som hade köpt de !! Vadå typiskt eller ? ÅH! Den fanns inte ens kvar i Sköve, Så jävla typiskt!

Imorgon ska jag hem till Söne! Känns som att jag inte har varit där på evigheters evighet!
Sen på lördag är det Rådjursviken !
Hoppas på en bra helg !



Som en bok man bara skriver
när man har slösat varje ord
Om meningslösa självklarheter,
meningslösa, meningslösa..

Jag stal något du ändå ville ge mig
Försökte älska det jag tog
Men ärligheten, respekten, kärleken bara dog

Du förlät mig,

jag kunde inte se dig i ögonen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0