Jag är en tandborste, tandborste..

Jobb, jobb jobb.. Det är det enda jag gör känna det som.
Men imorgon blir det Eclips med Irma och Josse , och efter det ska jag med Irma hem och sova hos henne ! Så det blir mys !
Och på tisdag ska vi dra iväg ett gäng till Liseberg ! Det kommer bli toppen ! Skönt att det det händer lite annat än jobb iallfall.
Men nu ska jag sova , börjar halv 8 imorgon och slutar 4.
Igår övningskörde jag med pappa också förr första gången , det gick faktiskt jättebra! Kan ju dock vara för att det var en automatbil, men ändå !

Jag håller på att fixa Tre Kronor, en serie som gick för massa år sen ! Har sett dom första typ 10 avsnitten och är helt fast i den.


... När du är tunn som luft så är du nästan perfekt.




R.Å.D.J.U.R.S.V.I.K.E.N.!

Kommentarer
Postat av: Maja

Elin, min smula. Jag saknar dig så nedrans mycket. Jag blev så ledsen när jag insåg att jag inte kunda vara med er här om dagen. Såg så mycket fram emot att få krama om dig. Du är så fin och jag saknar dig. Kan vi inte träffas och kolla på Tre kronor nåndag? <3

2010-07-19 @ 14:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0