Your Just Like An Angel , Your Skin Makes Me Cry.


Nu ska jag snart åka till pappa.
Jag tror inte jag vill åka , faktiskt..
Orkar inte typ .. Vet inte vad det är med mig..
Jag har ont..
Överallt.
Allt gör ont.
Palla.
Irriterad.
Alla ljuger..
Alla gör och säger saker utan att tänka..
Palla..
Nej..
Nu ska jag åka iallafall.
Hejdå.


I rispan från min vrede,
ska jag sätta jord och så,
i skuggan av din stolthet
ska jag resa mig och gå.

Jag har härjat krig i huset,
jag har härjat krig i mig,
mina ögonlock är tunga nu
snart drömmer jag om dig,
snart drömmer jag om dig.


Himlen faller ner,
jag har varit vaken hela natten,
känt om hjärtat sitter kvar,
känt om hjärtat sitter kvar.


Saknar mitt långa hår!
Hejdå ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0