You were my sweetest downfall ..


Okej , dagen är nu kommen ! 5 Januari är nu här !! Woow !!
Tagga som faan !! Jag och Erica kommer äga stället så det bara skriker om det!
Har fått ner all packnig i den "lilla väskan" utan knök. Det är banne mig coolt alltså ! Dock fick jag lite hjälp av pappa och Cia med att ta ut alla onödinga saker och kläder jag stoppat ner. Ha ha ha .. !

Min dator kom även idag ! Som jag har väntat ! Men jag har inte fått sett den än ! Den ligger tryggt och väntar på mig tills jag kommer hem. Hööhöö ..

Det är kallt , sinnessjukt kallt ! Jaja , who cares , jag ska dra härifrån nu ändå så nu kan det bli snöstorm och mycket annat, det skiter jag i ! Det kommer vara sol och 55 graders skilland på värme. Ha ! Skadeglad.
Ha det najs , Fågelbajs !

Jag saknar något .. någon .. väldigt, väldigt mycket.

Is it true , yes it's true..

Jag är så trött på sanningen, behöver en ny
Det som var, du och jag
Och allt är lögn
Genom hålet i mitt hjärta
Jag orkar inte slåss
Du lämnade mig ensam
Och självklart blev jag rädd
Jag kan stå , gå eller krypa härifrån
Det är så det ska vara
Om det här ska vara allt
Så håll mig hårt
Vi hinner bli nått stort än
Är du lycklig nu?'
Har vi tid innan allting tar slut
Så länge hjärtat mitt slår
Vi ser våran framtid brinna ner.
Det är över nu
Allt är över nu ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0