Trubble is my best friend !


Tomas Cook airlines. Hahah det blev många skratt i planet när kapten sa det snabbt och bröt på sin norska. Maha !
Okej , är nu hemma efter en fruktansvärd flygresa på 14,5 timmar! Okej , såhär var det i stora drag :
Det var tre säten bredvid varandra. Jag satt ytterst , Erica i mitten och Malin vid fönstret.
Två säten bakom oss så satt det ett par med en liten unge som gallskrek hela dom första timmarna (sex timmarna) innan vi mellanlandade i nått land som börjar på S .. jag kommer inte ihåg vad det hette. Meen iallafall . Det var nog den läskigaste platsen jag varit på! Killarna, männen , karlarna , den manliga arten gick runt i sådanadär vita klänningar och palestinasjal runt huvudet. Dom hade massa skägg och såg arga ut. Ja , jag blev rädd . Senare när planet var tankat och klart och dom hade bytt besättning så var det dags att gå på igen. Vi var nu tvugna att gå igenom en kontroll med våra väskor och gå igenom en såndär grej som tjuter om man har något på sig som man inte ska ha, kanske nån metall eller nått. Detta moment hade gått bra dom andra gångerna jag gjorde det såå det var ju inget att oroa sig för. Men så fel hade jag. När jag gick igenom den där pipande bågen så tjöt det till och en vakt med skägg (som såg arg ut) kollade konstigt på mig. Sedan pekade han mot ett bås (som såg ut som ett omklädningsrum) där inne stog en kvinnlig "vakt" eller vad man ska kalla dom för och började bra med en sån där pinne som låter konstigt. Som tur var hittade hon inget som var olämpligt (inte för att jag hade något sådant på mig men iallafall ). Okej , detta kanske inte var så farligt men jag tyckte att det var obehagligt. Usch .
Jaja ! Senare på planet så körde dom igång en ny film.. Innan hade dom visat "En natt på museét 2" Men eftersom att tv-skärmen var 400 meter bort och ugen skrek så var det helt omöjligt att få ett bra sammanhang i filmen eftersom att man varken hörde vad dom sa , jag såg inte texten och bilden var för långt bort då den såg man inte heller. Så jag blev lite smått glad när dom sa att dom skulle visa en film till ! " Kung Fu Panda.. " ( Wohoo , tänkte jag och hoppades på många skratt eftersom att jag har hört att den ska vara väldigt rolig.) "Med norskt tal ... " Men whaat ?! Buhu. Gladjedödare ! Så jag försökte sova istället. Vilket gick .. Sådär.

Jaja , skönt att vara hemma iallafall !
Nytt år, lite solbränna, och praktik. Ne , nu är det allt dags att ta tag i livet. Släppa det gamla , skita i det man inte vill ha något med att göra och leva livet !
Ja , vi får väl se hur bra det kommer gå !


LEV VÄL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0