Men vi är bara instinkt, bara djur och allt är lögn !!!!!


Las inte detta , det är bara massa .. skit.
Jag vet inte vad jag ska göra längre !
Kanske ska ta och försvinna lite.
Det finns inget kvar längre .
"Han har förträngt det nu .. " MEN BARA SUG!!!!!
Vill gråta en skvätt.
Men jag kan inte så det kommer aldrig att gå .
JAG HATAR DIG !!
Hur tänker du ?
Din jävla .. LÖGNARE !!
Jag hoppas att du är nöjd nu , väldigt nöjd över dig själv !
Du kommer aldrig att kunna stå på egna ben.
Och du behandlar alla omkring dig som skit.
Det är inte alla andra det är fel på , fattar du inte det ?!
Du får ju fan skylla dig själv att du är ensam !
Snacka kan du. Lipa också ! Idiot !
Jag vill bara slå sönder det ansitke som är främför mina ögon när jag blundar ! Jag vill bara sparka sönder det !!
Ingen har en jälvla aning om hur du har behandlat mig !
Jag hoppas du blir ensamast i Sverige.
FATTAR DU VAD JAG SÄGER !?
Ta din jävla sten och kör upp den i röven !!
Ta dom andra stenarna också är du snäll !!
Undrar vad det var för sorg du hade .. hm ..
Livets stora gåta .
Jag skulle berättat det själv.
Från början.
Inte gått med på ditt spel att hålla tyst om det.
Ditt jävla as. Ditt djur !
LögnareLögnareLögnareLögnareLögnareLÖGNARE !!!!!
Jag hatar dig.
Du kommer göra det igen, igen och igen . Vilket du redan gjort.
Jag hatar dig


Du kan kalla mig för idiot
Det har jag ingenting emot
Jag är en idiot !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0