Jag trodde att allt jag ville fanns i dina andetag


Det finns något jag ställer mig själv varje dag ..
Något som det inte finns något svar på ..
Något som cirkulerar runt i min skalle dag ut och dag in ..
- Varför .. ?
- Varför just du ?
- Varför just nu ?
- Varför alla lögner .. ?
- Varför , varför.. vaför .. ?
Snälla , kan du bara svara på det..
Jag kan inte få in det i huvudet.
Var det värt det ?
Det hade kunnat bli bra om du skötte det snyggt .. men skitsamma.
Det verkar som att du inte bryr dig längre , det gör du säkert inte heller. Varför skulle du liksom.
Du menade ju tvärt emot det du sa till mig , så detta är ju vad ditt hjärta, det du vill. Det var så hela tiden.
Allt var bara en vacker lögn
Är du lycklig nu ?
Är du nöjd nu ?
Det var aldrig tillräcklig för dig , aldrig bra nog. Jag var bara mig ..
Men, jag var nog värd det. Det är nog så ..


Lev väl . ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0