I have a good feeling in my body !

Okej ! Hm !
Jag är sjukt glad och mår helt fantastiskt bra ! Jag vet inte vad det är med mig , men aaaah !!!
Jag sitter nu vid min (MIN) dator och lyssnar på massa bra musik ! Åh ! Underbart !
Jag mår nog så bra bara för att jag är så trött. Lite fail kanske men vafan ! VEM BRYR SIG !! :D
Mamma är och hämtar Hanna och William som har varit på friluftsdag hela dagen. Dom ska få sina presenter och sen ska vi göra mat (Bandspagetti & Köttfärsås) Sen ska vi kolla på bilder från Thailand. Det är typ 1000 stycken så det kommer ta sin lilla tid.

Har även fått reda på att vi måste packa två och två när vi ska till Polen med klassen . Hur nu detta ska gå har jag ingen aning om men det löser sig nog !
Och ! En sak till jag har fått reda på är att vi hade en samhällskunskapsuppgift som skulle vara klar denna veckan. Hade jag ingen aning om . Men jaja , All skit löser sig !

Jag har sjukt ont i mina muskler. Jag måste nog säga att dom var mycket bättre i värmen. Nu är dom helt ömma och stela . Jaja , kanske blir bättre med en mjuk säng ! :)

Lev väl ! 



Kommentarer
Postat av: MAJAJAJAJAJA

HAHAHAHA, ALL SKIT LÖSER SIG <3

2010-01-21 @ 22:18:36
URL: http://majarask.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0