Du är en hjärtlös typ !


Saker och ting är rätt störande må jag säga ! Jag menar ..
Jag var skittrött igår eftersom att den lilla sömn man lyckas få på ett flygplan inte är direkt djup och speciellt utsövd blir man inte heller . Så jag var så duktig igår så jag gick och la mig halv 10 och somnade direkt. Och eftersom att jag var ledig idag så kunde jag verkligen sova ut ! Men nejnej , jag vaknade kl. 7, pigg som en gris !
Satte mig och kollade på Benjamin Button ! Åh ! Jag menar ! Så bra verkligen ! När den var slut så märkte jag att det var en liten tår som rullade sakta ner för min kind. Vilken film. Elin har nog fått sig en ny favorit !

Idag ska jag ägna min tid åt att packa upp mina väskor , mycket är väl bara att slänga iin i tvätten direkt, men det lär nog ta sin lilla tid ändå !
Ikväll blir det kaj med Irma och andra underbara människor ! Weei !
Jag är hungrig . Hm .. Ska nog gå och göra något åt den saken nu !
Musklerna är bättre idag , gött mos !

Har även hittat bra musik på Spotify ! Härliga tider !

Lev väl !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0