Forever you , forever gone


Alltså , jag vet inte varför jag gör ytterligare ett inlägg. Jag skriver ju ändå inget värt som någon vill läsa.
Funderar på att ta bort den helt. Finns ingen snledning att ha kvar den.
Är det någon överhuvudtaget som läser denna skittråkiga deppblogg !?!? neh , skulle inte tro det.
Jag är trött och har sjukt ont i mín sönderklippta tunmme ..
Jag är trött på lögner och svek .
Jag är så trött på allt som är
Jag är trött på allt som inte är
Jag är trött på sanningen , jag behöver en ny.
Jag vet inte vad jag ska säga ..
Det finns nog inget att säga ..
Du skulle bara veta
Du ska få veta
Detta är inte rätt
Trots allt.

Du har inget att säga.
Förstår du inte eller !?
It's over
Är du nöjd nu ?
Är du lycklig nu ?
Det hoppas jag , lite värdelöst annars .
Palla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0