And the words you said don't mean a damn thing ..


Elin har sjukt ont i sin tumme .. Den är inte .. levande !! Den har inte normal färg och bara äcklar sig !! Buhu ..
Jaja , ska ändå till sjukhuset imorgon och få en spruta så då kan jag lika gärna kolla upp den. Får kanske penicilin (hur stavas det då eller) eller nått. Vem vet , kanske inte ens får åka. Det vore ju det suraste ever. Jag behöver denna resan, komma iväg från allt , vissa människor , minnen , tankar och allt annat skit.
Trodde att det skulle bli bättre och bättre med tiden , men det blir bara värre känns det som. Allt känns så länge sen och så långt borta. Bortglömt. Kommer du ens ihåg hur allt var .. Smsen , alla timmar i telefon , planer , hur vi kunde prata , hur det var den kvällen/natten .. Skit samma , du bryr dig ju inte ändå så varför ska jag behöva gå runt och tänka på detta .. förstår bara inte. Det gör bara så ont att vara tom. Skit samma.. Varför säger du att du förstår när du inte gör det ? Varför säger du massa andra saker som inte är sanna .. förstår du inte hur ont det gör ! Kan du höra mig ? Inget är sant , allt är lögn. Det äcklar mig
Trodde att det fanns en mening i allt du sa till mig under denna tiden .. allt var bara lögner, ett spel, en dröm .. ett ingenting.
You don't care a shit !
Dumma, dumma mig.

Hurt - Nine Inch Nails är på om och om igen. Den påminner mig om dig och dina svek, lögner och allt annat skit du kom med. Och alla tårar du lämnade bakom dig när du gick utan att ens bry dig.


I wear this crown of shit
Upon my liar's chair
Full of broken thoughts
I cannot repair
Beneath the stains of time
The feelings disappear
You are someone else
I am still right here

What have I become?
My sweetest friend
Everyone I know
Goes away in the end

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0