Blowing out wishes , blowing out dreams

Jag suger .
Du kan kalla mig för idiot
Det har jag ingenting emot
Jag är en idiot !!

Jag gick på ditt snack . VÄRDELÖST !

Jag vill ha svar på facebook !! Så jag kan lämna allt och bara skita i dig sen . Okej ? Svara på det jag vill ha svar på så vore det bra . Funderar på vad det är du funderar på eftersom det tar så lång tid . Ännu en lögn !? :D
Äh . Hoppas du är nöjd iallafall !

You could have it all , my empire of dirt !

Jag är så glad att jag inte är du
Du skulle bara veta .


This is how it works
You're young until you're not
You love until you don't
You try until you can't
You laugh until you cry
You cry until you laugh
And everyone must breathe
Until their dying breath


Lev väl . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0