Come on and fly with me !

Jag taggar kaj ikväll ! Har nog aldrig varit så taggad tror jag , jag vet inte varför .. hm , jag är nog lite för trött . HAHA !
Jag lyssnar sönder Cue ! Skitbra verkligen ! Men , deras bästa låt finns inte på Spotify , fy på det . 
Lite värdelöst vetande:
Packat upp väskorna. Nu ligger allt på golvet istället.
Min aptit har ökat, jag har svullnat , jag hatar kortison!
Jag är trött .
Jag är väldigt glad !
Våran katt , Bosse har blivit skit tjock! Jag menar verkligen tjock ! Haha , hon kanske har fått tag i mina kortison piller eller nått . Ha ha ha haa !!
____________________

Varför lägga ner tid och kraft på skit man ändå inte kan göra något åt?
Haha , det är bara patetiskt.
Du är, var , kommer alltid att vara en hjärtlös , självisk lögnare som alltid kommer se dig själv som ett offer. Ha det så roligt med ditt jävla liv . Och nej , det är inte synd om dig, det har det aldrig varit och det kommer aldrig att vara synd om dig! Som man bäddar får man ligga , stämmer ganska bra !
Jag väntar fortfarande på svar på Facebook! Du kan svara när du träffar mig också om du vill men det tror jag inte att du vågar .

Du är dum!
Jag är glad !

Lev väl ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0