It's cruel, cruel world to face on your own, a Heavy Cross to carry alone ..


Okej , inte för att jag har så mycket med ditt jävla liv att göra längre. Men det är så jävla .. Jag vet inte ! Om jag nu har gjort något fel kan ju för fan säga det ! Fattar du inte eller ? Nej , tydligen inte. Fy fan . Är du lycklig nu ? Är du nöjd nu ? Bra . Ljugpotta . Du fattar ingenting , inte ett jävla skit.
Äh , allt är glömt.  Men jag ska inte hoppas för mycket på den fronten heller , blir väl ändå bara besviken. Om du nu talar sanning , som du säger att du gör , varför är det då som det är ?! VA !? Skit samma , varför skulle du bry dig. Kör ditt race du så får du se hur bra det kommer gå. Lycka till du . Du lär behöva det.
Fy fan va skönt det ska bli och komma bort från allt och all jävla skit!
Slutet på året blev ju inte precis som jag tänk mig .. Men va fan , vad blir det. Vem bryr sig.
Du är nu borta , raderad , förintad. Det var något jag skulle gjort för länge sedan ! Bara patetiskt . jag visste ju redan hur det skulle sluta. Varför skulle det ändra sig liksom , allt var ju bara lögner ändå . Lögner från en lögnare !
Du skulle bara veta ..
Hoppas verkligen att det var värt det ..
Är du lycklig nu ?


So maybe if i close my eyes,
maybe then i could see you smilin
I'll be dreamin of good times
Cuz im sure it'll stop the crying
If only you'd come back to me,
Maybe then i could stop this lying to myself

All these sounds,
Sometimes silence can be so damn loud
Baby if i could have my choice,
I'd only hear your voice
Feel you breathe and feel the earth move
When your touchin me
So many things i wish that i could do...
With you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0