No more running around in circles ..



Nej , Ingenting kommer bli som förut och jag kan inte förlåta dig..
Det är inte mitt fel att det är som det är .. Du valde.
Men hoppas verkligen att det var värt det . Du kunde lugnat ner dig , men nej nej , kör bara !!
Hur tänkte du att det skulle bli? "Jag kan göra såhär , hon kommer förlåta mig någon gång för hon är min vän" Det funkar inte så. Dels gör man inte så mot sin sk. bästa vän eller mot någon överhuvudtaget !
Fast nu vet du vad jag tycker om allt iallafall , och det står jag för .
Du skulle bara veta..
Vi var oslagbara ..
Vi får väl se vad som händer ..


Och du då .. !!
Vem tror du att du är ..
Jag vet inte vad jag ska säga alltså , det finns inget bra ord för hur du har fått mig att känna mig ..
Du bara ljög , ljög hela tiden. Kändes det bra eller ? Jag hoppas det. Jag vet inte om något av det du har sagt har varit sant. Men jag trodde dig , jag vet att jag är blåst.
- Sorgen i mitt hjärta kan ingen se ..
Du skulle se mitt hjärta , det finns liksom ingenting kvar ! Det är helt svart , söndertrampat. Som en trasa. Det finns inte så mycket att säga , men jag hoppas verkligen att du är nöjd över det du har åstakommit. Jag var säkert värd det!
Har du verkligen ingenting att säga ? Då har jag ju rätt ..
Varför sparade du alla datum ? Till vadå ?! Äh .. allt var en lögn .
För bra för att vara sant. Är du nöjd nu .... ?
Det enda som finns kvar av dig och allt är nu 3 sparade sms , det var 7 innan .. Dom andra är borta. För , det var bara en lögn .
Om det är såhär du behandlade mig , efter allt vi gjort , sagt och pratat om .. hur behandlar du då dina övriga vänner .. skärp dig , du kommer bli så ensam ..
Kent var det ju ja .. Hm .. Nej. Det hade varit kul men jag ser ingen anledning till att åka på det längre.. Det var något vi pratade om att göra. Varför skulle vi åka.. Du kan lika gärna åka med någon annan eller nått .
Du fick dina chanser , nu är det försent. Aldrig mer , never again.. 218 dagar blev det. Nu är det slut ..
Allt var en lögn , du och jag var en lögn.
Ett skämt..
Ett "Vi" har upphört att existera
Är du Lycklig nu ?


Det var bara minnen för livet
men du tog allting för givet

________________________________
___________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0