Som man bäddar får man ligga


Jahaja !!

Sitter på mitt hotellrum alldeles ensam. Erica och alla är i Kao Lak (vet inte hur det stavas) Cia duschar , Kajsa vet jag inte vad hon gör och pappa tatuerar sig. Så här sitter jag och filosoferar i värmen med en ödla som jag har döpt till Lennart och alla miljarder myggor jag råkat få in. Great !
Åh ! Jag har sett min första (levande) Kackelacka ! Det var på stranden igår ! Usch ! Äckliga as.

Idag har jag legat på stranden hela dagen, i skuggan, med solskyddsflaskor, solskyddsfilt, Bok "Tankar från sängkanten", och min kära Ipod! Idag har det blivit mycket Kent. Jag ahr bestämt mig för att jag ska sluta lyssna på dom, men jag lyckas inget vidare eftersom att typ hela min Ipod bara består av det typ. Jaja , lite Red har det allt blivit också !
Jag tycker inte om att tänka. När man ligger där i solstolen så flyger tankarna, minnena och drömmarna iväg utan att man kan göra något åt det. Eller tankar, minnen och drömmar. Lögnerna kanske är ett bättre ord.
Nu har jag upptackt att vi snart ska åka hem och jag har verkligen shoppat loss här nere. Min resväska jag hade med mig hit var knökad när jag åkte hit såå jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att få med mig allt hem . Duktigt Elin ! Grattis. Pappa får ta lite .
Mina linser skaver.

Du skulle bara veta sanningen , men det gör du snart. Sanningen.

Du får skylla dig själv. Stå för det du gjort. Det är inget synd om dig. Du är inget offer.

Dom säger att det ordnar sig
Men ingen vet hur du har behandlat mig

Aldrig mer
Vad var det du sa till mig?
Lovade bättring men hjärtat bara sviker sig
Aldrig mer
Blev som ett ord för mig
Tar min sans till ro
Och jag förlåter dig ,
Aldrig mer

Du kommer aldrig att få kontrollen över mitt liv igen,
Aldrig mer !!
Ditt as .


Kommentarer
Postat av: fannyisaksson

Låter som att ni har det bra gumman :) Skönt för er! Funkar det o va utomlands eller, isf kanske du kan hänga med om vi kan få bidrag till typ vintersol eller ngt? :) <3 Miss u!

2010-01-17 @ 19:24:20
URL: http://fannyisaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0