Den där pojken kommer aldrig bli pilot ..

Shallalalalalala !
Har precis färgat håret! Det ser ut som .. vanligt! Fast med lite minde utväxt!
Väntar på mat (köttfärsås och bandspagetti!!) MUUUMS ! Börjar jobba kl.1 och slutar kl.8. Sen bär dett av till kaj en liten sväng, dock blir det nog inte så sent eftersom jag börjar jobba halv sju imorgon. Ahh .. jag kommer avlida!
Sen, efter jobbet ska jag till lilla Simon och kolla på massa skräckfilmer och äta ostbågar! Massa ostbågar!
Lite klantigt, jag har glömt mina ögondroppar. Hm .. hur ska detta gå .. !

Jag saknar något .. någon ..


Dagens låtar!
Goodbye to romance - Ozzy Osbourne.
On the radio - Regina Spektor
Dansa på min grav - Bo kaspers Orkester
Fireflies - Owl City
The Saltwater Room - Owl City
New York - Paloma Faith
Hide and Seek - Imogen Heap
Fix You - Secondhand Serenade



And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0