But that was just a dream, just a dream, a dream of you..

Jag vill fixa till min blogg. Men jag fattar inte hur man gör! Jag vet att det står klart och tydligt på vissa hemsidor hur man ska göra, men det funkar ändå inte. Jag behöver HJÄLP!
Lite kul, skulle ju till sjukhuset i onsdags, men hon blev insnöad och kunde inte komma till stan. Men igår , alltså dagen efter så fick jag redan en ny kallelse. Det tycker jag är duktigt!
Vet inte vad jag ska hitta på idag, är hemma idag med. Men jag tror att jag ska försöka pallra mig till kaj ändå. Lite roligt måste man ju få ha. Tycker iallafall jag.

Jag kan inte rå för det ..
Så är det bara ..
Synd bara att det skulle sluta såhär..
Men om det är bäst för dig så, fine..
Orkar inte bry mig längre..
Lev väl.


Ps. I love you..




Everything is gone, for all time ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0