Tiden bryr sig inte om någon, olidlig och tyst..


Nu sitter jag och försöker att få tag i någon på min praktikplats, vilket inte är det lättaste!
Sjuk, feber, hoastar, snorar och är gör trött. Det kanske är bra att sova om nätterna har jag kommit på. Jaja ! Sova kan man göra när man dör!


Nu vet du ännu lite mer vad jag tycker och tänker.
Inte för att det gjorde någon skillnad , men iallafall..
Du är rätt .. otrolig..
Men jag har ingen aning om vart du står, fullständigt oberäknerlig..
Med tanke på att jag bad dig att inte ljuga .. så gör du det ändå..
Jag vet inte vad jag ska tro
Det är bäst att inte tro något alls..
Så blir man inte besviken senare
Men.. jag tror inte att du har glömt. Det känns inte så iallafall
Men jag vet inte..
I was just a mistake in your life, a mistake..
Vad håller jag på med egentligen?
Det är ju bara, patetiskt.
Jag hatar detta!
"Kommer du ihåg när .. "
"Ja det gör jag.."
Va bra ..
Alla samtal..
Våran bubbla..
Utanför kaj..
Knas..
Sune..
Bussen..
Karnevalen..
Handen på hjärtat..
It's just memories, it wont go away..
 
Ensam är stark
Allt gör mindre ont med tiden
Hjärtat lär sig av erfarenhet
Skit snack ..

Kärlek är inte att hitta någon att leva med
Kärlek är att hitta någon du inte kan leva utan..
Kommer du ihåg ..?
För mycket minnen och drömmar..

Samson
Hjärta
The Call
Ochrasy
Creep


För mig var det minnen för livet
Men du tog allting för givet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0