Vi är sånna som i slutet inte får varann ..


Sista dagen på jobbet idag.
Weei ! Jag blev godkänd !


Maybe I was naive,
Got lost in your eyes
I never really had a chance.
My mistake I didnt know to be in love
you had to fight to have the upper hand.
I had so many dreams about you and me
Happy endings;
Now I know
I'm not a Prinsess
This ain't a fairytale..


Tänker mycket på det som varit.
Jag inser hur mycket jag saknar allt.
Trots att allt var en lögn så betydde det mycket för mig.
Ingen känner mig som du, och ingen kommer någonsin att göra det igen.
Jag funderar på hur det hade varit om det hade fortsatt.
Och om allt varit sant.
Jag undrar..
Jag saknar..
Jag drömmer..
Funderar på vad du menade..
Idag om två veckor..
It could be so beautiful


Hide my head I wanna drown my sorrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0