I hear the sound of the ticking clock

Sitter nu hos pappa och försöker lägga in musik till hans Iphone. Men det funkar inte .
Jävla skit telefon! På många sätt.
Jag hade sluppit en jävla massa saker om inte Apple uppfann den där jävla skiten.
Idiot .

Imorgon blir det nog kaj och sen ska jag vara med lilla Tess på lördag !
Praktik halv sju på morgonen på söndag. Wonderful .

Jag vill ha Sims3 , jag är en tönt. EN STOLT TÖNT !

Jag saknar Moa!
Hela klassen !
Jag vill ha skola nu !
Fast utan läxor, prov och inlämningar.

Ne nu ska jag ta mig nått att äta , sen blir det nog en film!

LEV VÄL !


Night turns to day
And I still have these questions.
Bridges will break
Should I go forward or backwards.
Night turns to day,
And I still get no answers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0