And wrap my heart 'round your little finger


Jahaja , ledig imorgon också då!
Idag ska jag ägna min tid till att städa mitt rum.
Det behövs verkligen, såhär illa har det nog aldrig varit.
Min dator har även gett upp. NEDRANS !
Eller inte själva datorn, utan virusskyddet så nu måste jag fixa det på nått sätt, vet ej hur.
Buhuuu ..



271 dagar senare.
Jag tänker aldrig utsätta mig för sån skit igen, aldrig.
Tack för allting, ingenting, lögnerna, sveken.
Jag känner inte dig längre.
Den du är nu vill jag inte ha något att göra med, alls.
Det vore trevligt om du bara kunde, gå ut ur mitt huvud.
Ser ingen anledning till att ha kvar dig där.
Jag skrattar åt hur patetiskt, dum och idiotisk du är.
För mig var det minnen för livet
Men du tog allting för givet.



Here you come again
Just when I'm about to make it work without you
You look into my eyes
And lie those pretty lies
And pretty soon I'm wonderin' how I came to doubt you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0