Det liknar vagt någonting jag känt en gång ..



Shalalallalala
Har precis varit med Erik! Kulkul!! Annars har jag inte gjort något värt alls idag!
Nattvandring igår , det var .. en upplevelse! Jag fick möta snön på marken på ett uppfriskande sätt i form av en härlig FramstupaVurpa, vurpan avslutades med ett härligt asgarv!
Taggar Sälen nu ! Det är endast 11 dagar kvar! Det SKA bli kul!
______________

Måste du vara överallt .. !?
Det räcker att du är i mitt huvud hela tiden ..
Jag håller på att bli galen!!
Jag har upptäckt att det är 40 dagar kvar tills det är Kent. Men det är jus skit samma för det blev ju inget med det ändå.. Fattar faktiskt inte ens varför vi bokade. Förstår bara du kan ju inte ens ha velat från början. Fattar noll.
It's a lie, you were a lie, we was a lie, everything is a lie!!
Nu kanske du fattar varför jag var rädd.
Det var bara minnen för livet men
Du tog allting för givet
Nöjd ?

What a dream it was this time
we were tangled up in blue
tonight the last touch is good bye
'cause i'm so sorry that I lead you to believe

that it was you who put this pain inside of me
who made me chain inside and see
that i should be the one to blame

you who made us fall apart
you who put this sadness in my heart
you should be the one to blame


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0